fbpx

GUHL HAIRITAGE | VOICE-OVER DOOR ROZIENA SALIHU

Een leuke woordspeling op een bekend fenomeen: geuren die je meenemen naar specifieke herinneringen. Voor de Guhl Hairitage campagne heeft Roziena Salihu de voice-over mogen verzorgen. Hierin staat de kracht van geuren centraal. 

De campagne laat zien en voelen hoe een geur herinneringen en emoties op kan wekken. Guhl is meer dan alleen haarverzorging, maar ook de herinneringen aan de fijne momenten waar deze geuren je mee naartoe nemen. Zoals de geur van fris gewassen haren voor dat ene feestje of de geur van een eerste liefde!

‘Een geur neemt u mee, laat je tijdreizen door herinneringen. Speels, moedig en bitterzoet. De geur van de eerste keer. Inventief en eigen. Als een warme blik terug en vooruit. Geactiveerd door een vertrouwde geur: de Hairitage van Guhl.’

Roziena’s voice-over past perfect hierin bij Guhl. Luister maar!