Jubileum Old Amsterdam
Creative Copywriting
Justin Samgar mocht proberen om de ziel van Old Amsterdam in een gedicht te vatten ter ere van het jubileum dit jaar. Deze werd intern ingezet bij de medewerkers van Westland om de brand identity te verduidelijken. Een klein gedeelte van de tekst kun je hier teruglezen:
“Toegankelijk complex of sensueel hard,
de smaak blijft mysterieus en vraagt om meer
Een karakter naar menig Nederlands hart
dat geniet van kaas als rijper geklasseerd
Het nog steeds unieke familierecept
De zwarte huid, kristallen en structuur
Onze muze verbeeld in iconisch silhouet
van een stad met een ongedwongen en liberale cultuur”
Spoken Agency heeft meerdere creative copywriters en voice overs aan te bieden. Deze hebben al eerder opdrachten verzorgd voor Menzis, Miss Etam, wehkamp, Microsoft en vele anderen. Neem gerust contact op voor meer informatie of bekijk onze artiestenpagina.
De Schone Schrijvers
Alle medewerkers van Westland werden een dag lang in het zonnetje gezet door De Schone Schrijvers. Een concept waarbij de medewerkers van een bedrijf of de bezoekers van een event een mooi aandenken of een bedankje krijgen in de vorm van een handgeschreven gedichtje. Na het invullen van een kort vragenlijstje kreeg iedereen bij Westland een klein gedichtje op maat met als hoofdmoot natuurlijk kaas.
Spoken Agency biedt De Schone Schrijvers regelmatig aan voor bedrijfsfeesten, jubileums, openingen, lanceringen en persevents. Deze groep sneldichters mochten al eerder als randprogrammering plaatsnemen op evenementen van Schiphol, illy, Hyatt Regency, Moët & Chandon, Hunkemoller, De Bijenkorf, wehkamp, Het Tropenmuseum en meer. Neem gerust contact op voor meer informatie of bekijk deze pagina.
Leave a reply